Możesz czuć się bezpiecznie

Codziennie pracujemy nad przygotowaniem naszego obiektu do zwiększenia poczucia bezpieczeństwa. W trosce o nas wszystkich: Was – Gości oraz naszych pracowników przygotowaliśmy Politykę Bezpieczeństwa, która została opracowana na podstawie wiedzy ekspertów, zaleceń Ministra Zdrowia oraz rekomendacji WHO – Światowej Organizacji Zdrowia. 

Polityka bezpieczeństwa 

BEZPIECZNY OBIEKT

  • stosujemy się do zaleceń GIS i  Ministerstwa Zdrowia. Nasze procedury są na bieżąco aktualizowane wraz ze zmianą sytuacji epidemiologicznej.
  • nasi pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach / przyłbicach i rękawiczkach jednorazowych, zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.
  • od Gości wymagamy noszenia maseczek podczas przemieszczania się po obiekcie oraz w trakcie korzystania z zabiegów rehabilitacyjnych. 
  • w obiekcie mogą przebywać tylko goście hotelowi
  • w  częściach ogólnych obiektu Goście mają nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących
  • Każda wspólna przestrzeń jest codziennie poddana dezynfekcji
  • codziennie, cyklicznie personel dezynfekuje klamki, poręcze, przyciski w windzie
  • w łazienkach wspólnych znajduje się jednorazowy papier do wycierania rąk
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • w recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek oraz płynu do dezynfekcji.
  • goście mają dostęp do informacji bezpieczeństwa związanych z COVID-19.

 

BEZPIECZNE WYŻYWIENIE

  • każdy Gość zobowiązany jest do dezynfekcji rąk oraz używania maseczek ochronnych podczas przemiszczania się po sali restauracyjnej
  • dla gości udostępniamy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk  w obszarze sali restauracyjnej.
  • zmniejszona została ilość krzeseł i stolików w sali restuaracyjnej. Oddalone są od siebie w bezpiecznej odległości.
  • po zakończeniu spożywania posiłku przez  gości dokonywana jest każdorazowa dezynfekcja stolika.
  • systematycznie dezynfekowane są powierzchnie wspólne, z którymi stykają się goście.
  • zespół kucharzy pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach
  • zespół kelnerów pracuje w  maskach oraz rękawiczkach jednorazowych lub każdorazowo dezynfekują ręce. 
  • zalecamy utrzymania 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce oczekującymi na wejście do sali restauracyjnej.

 

BEZPIECZNE ZABIEGI REHABILITACYJNE

    • Nasz zespół rehabilitantów dopuszczony jest do pracy tylko i wyłącznie bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną.
    • W Ośrodku odbywają się zabiegi rehabilitacyjne z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. 
    • W gabinetach odbywają się tylko bezdotykowe zabiegi medyczne z zakresu:
      – elektroterapii
      – światłoterapii
      – ultradźwięki
      – krioterapii
      – hydroterapii
      – aquavibrom
    • Każdy Gość przy zakwaterowaniu otrzymuje bawełnianą tkaninę – matę, na której realizowane są zabiegi. Dzięki temu ograniczamy styczność z urządzeniami.
    • Sprzęt medyczny jest każdorazowo dezynfekowany po każdym pacjencie.
    • Każdy gabinet jest cyklicznie wentylowany świeżym powietrzem.
    • Każdy gabinet jest codziennie odkażany skuteczną lampą UV-C.
    • Zabiegi planowane są w  odstępach czasowych dzięki temu zmniejszyliśmy ilość osób korzystających z zabiegów  tym samym czasie.
    • W gabinetach znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
    • Personel medyczny wyposażony jest w jednorazowe, ochronne rękawiczki lub każdorazowo dezynfekuje dłonie oraz posiada maseczki zakrywające usta i nos

 

BEZPIECZNE POKOJE

  • każdy pokój jest generalnie sprzątany i odkażany
  • dezynfekcją objęte są również najczęściej używane powierzchnie jak: klamka, słuchawka od telefonu, włączniki światła, pilot do TV, blat, kran, sedes
  • pracownicy wyposażeni są w jednorazowe, ochronne rękawiczki oraz maseczki zakrywające usta i nos
  • podczas sprzątania pracownicy używają certyfikowaną i skuteczną chemię
  • goście mają możliwość bezpłatnego skorzystania z usługi ozonowania pokoju

 

BEZPIECZNA RECEPCJA 

  • każdy Gość ma możliwość skorzystania z bezobsługowej recepcji. Taką chęć należy uprzednio zgłosić telefonicznie
  • przy ladzie recepcyjnej może przebywać maksymalnie jedna osoba
  • odległość osób oczekujących na obsługę recepcji wynosi 2 metry
  • wyznaczone zostały bezpieczne miejsca, w których gość oczekuje na obsługę
  • lada recepcyjna jest dezynfekowana cyklicznie 
  • przy ladzie recepcyjnej znajduje się ogólnodostępny płyn do dezynfekcji rąk
  • na ladzie recepcyjnej zamontowana jest osłona ochronna
  • każdy pracownik wyposażony jest w maseczkę
  • goście mają możliwość rozliczeń bezgotówkowych korzystając z terminala płatniczego

    BEZPIECZNY WYPOCZYNEK NA PLAŻY

    • naszych gości zachęcamy do korzystania z własnego sprzętu plażowego.
    • zachęcamy do korzystania z parawanów na plaży, które mają na celu wyznaczyć prywatną, bezpieczną przestrzeń. Każdy z Gości w swoim pokoju posiada parawan, który udostępniamy bezpłatnie.
    • otworzyliśmy dodatkowe przejście, umożliwiające bezpośrednie wyjście do lasu oraz na plaże przez budynek Premium.

     

    MOŻESZ CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE

    Cały zespół Ośrodka Pomorze został przeszkolony z zasad bezpieczeństwa. Pamiętaj, że w naszym zespole do dyspozycji naszych gości zawsze są lekarze i zespół pielęgniarski. Podczas pobytu jesteśmy do Waszej dyspozycji 24h.

    Więcej na temat COVID-19 dowiesz się na stronie www.lekarz-radzi.pl

    #BezpiecznePomorze

     

    BEZPIECZNY POBYT NAD MORZEM 

    Rehabilitacja | Wypoczynek | Zabawa

    Masz pytanie?
    Przejdź do paska narzędzi